?>
قرعه کشی      مشاور خانواده      داروخانه آنلاین      خرید هاست      قرص تاخیری      خرید شومیز زنانه      iptv      1      خدمات سایت      تاینی موویز      سفارش پرفکت مانی      خرید کاپشن زنانه      حمل و نقل کالا از دبی      خرید شلوار مردانه      -      خودروبر      فروشگاه فرانیاز      -      دانلود فیلم هندی      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      -      خرید ماینر      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      کوآنتوم آنالایزر      سرویس خواب      استار      *      فروش ویپ      خرید ماینر      -      +      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
آموزش برنامه نويسي كودكان  برنامه نويسي پايتون براي نوجوانان برنامه نويسي پايتون براي نوجوانان .

برنامه نويسي پايتون براي نوجوانان

آموزش برنامه نويسي كودكان

خوانندگان براي تكميل تمرينات پايتون 3 متن  آموزش برنامه نويسي كودكان به اتصال به اينترنت و دسكتاپ نياز دارند.كتاب هاي كدنويسي براي كودكان 8 تا 12 سال براي بچه‌هاي بزرگ‌تر، بهتر است روي كتاب‌هاي كاربردي بيشتري سرمايه‌گذاري كنيد كه آنها را از طريق جزئيات دقيق برنامه‌نويسي رايانه راهنمايي مي‌كند. بهترين كتاب‌هاي كدنويسي براي اين گروه سني فعاليت‌هاي گام به گام، منابع اينترنتي و طرح‌بندي‌هاي فصلي را ارائه مي‌دهند.

برنامه‌نويسي بازي‌ها در اسكرچ: راهنماي گام به گام براي ساختن بازي‌هاي رايانه‌اي خودتان نوشته جان وودكاك نوع: كتاب كار گام به گام محدوده سني پيشنهادي: 8 تا 12 دانش پيش نياز: ندارد مهارت هاي آموزش داده شده: اسكرچ، ساخت بازي وودكاك در متن خود اين ضرب المثل را به اشتراك مي‌گذارد كه بچه‌ها آموزش برنامه نويسي كودكان  زماني كه بايد دانش خود را به كار ببرند بهتر ياد مي‌گيرند.

كتاب كار Woodcock براي بچه هايي نوشته شده است كه تجربه برنامه نويسي ندارند. اين خوانندگان را از طريق يك راهنماي گام به گام ساده از Scratch راهنمايي مي كند، يك زبان برنامه نويسي كه به طور خاص براي برنامه نويسان جوان طراحي شده است. اين راهنما از رنگ هاي روشن و گرافيك استفاده مي كند تا تمام قابليت هاي اساسي زبان برنامه نويسي را به نمايش بگذارد.

وقتي فرزندتان كتاب را ببندد، مي‌تواند بازي‌ها، برنامه‌ها و انيميشن‌هاي ساده را با Scratch بسازد.دختراني كه كدنويسي مي كنند:  اد بگيريد كه كدنويسي كنيد و جهان را تغيير دهيد نوشته رشما ساوجاني  نوع: كتاب مصور فصلي محدوده سني پيشنهادي: 9 سال به بالا دانش پيش نياز: ندارد مهارت هاي آموزش داده شده:  آموزش برنامه نويسي كودكان تاريخچه كدگذاري، تفكر محاسباتي

اولين كدنويسان جهان زنان بودند. پيشگاماني مانند گريس هاپر و آدا لاوليس به شكل گيري چشم انداز برنامه نويسي به شكلي كه امروز مي شناسيم كمك كردند - و با اين حال، طبق تحقيقات اخير Stack Overflow، تنها 7.7 درصد از توسعه دهندگان در ايالات متحده زن هستند.

ساوجاني، بخشي از توانمندسازي دختران و بخشي از نحوه انجام، دختران جوان را تشويق مي‌كند تا با توسعه مهارت‌هاي محاسباتي خود، انحراف جنسيتي صنعت را متعادل كنند. اين كتاب از آثار هنري پويا و داستان‌هاي زندگي واقعي زنان موفق ايرانيان سايبر استفاده مي‌كند تا نشان دهد زنان چقدر در دنياي محاسبات نقش اساسي داشته‌اند.

اين كتاب كار داراي هنر در هر صفحه است و دختران جوان را تشويق مي كند تا برنامه ها، بازي ها و روبات هاي خود را بسازند. شروع با  آموزش برنامه نويسي كودكان كدنويسي: با كد خلاق باشيد!توسط Camille McCue، Ph.D  نوع: كتاب كار كدنويسي محدوده سني پيشنهادي: 8 سال به بالا دانش پيش نياز: ندارد مهارت هاي آموزش داده شده: كدنويسي، تفكر انتقادي، ايجاد پروژه

اين خواندني سرگرم‌كننده و آموزنده كه توسط سازندگان مجموعه Dummies Jr. براي شما آورده شده است، بچه‌ها را تشويق مي‌كند كه مستقيماً به سمت حل مسئله مبتني بر كد بپرند. خوانندگان را از طريق مشكلات جذاب و مبتني بر داستان كه توسط كاربر در كلاس‌هاي درس در سراسر جهان آزمايش شده‌اند، راهنمايي مي‌كند.

راهنماي بدون اصطلاحات مخصوص افراد مبتدي است كه مي خواهند فوراً پروژه هاي خود را شروع كنند. اين كتاب با آموزش اصول برنامه‌نويسي پايه به بچه‌ها شروع مي‌شود، سپس جزئيات عملكردها، امتيازدهي، خلق شخصيت و انيميشن‌ها را بيان مي‌كند.

قصه هاي محاسباتي نويسنده: جرمي كوبيكا  نوع: كتاب ماجراجويي محدوده سني پيشنهادي: 9 تا 12 دانش پيش نياز: ندارد مهارت هاي آموزش داده شده: تفكر انتقادي، مباني برنامه نويسي كامپيوتر آيا فرزند شما عاشق دنياي غني فانتزي و جادويي است؟ قصه هاي محاسباتي ممكن است منبع مورد نياز آنها باشد.

كتاب كوبيكا كه با اژدهاها و جادوگران مي‌درخشد، از اصول برنامه‌نويسي رايانه‌اي براي حفظ دنيايي جادويي استفاده مي‌كند. او مفاهيم سطح بالاي علوم كامپيوتر را به تصوير مي كشد، مانند اينكه چرا كامپيوترها به روشي كه انجام مي دهند كار مي كنند و چگونه منطق آنها در حوزه دنياي پريان او اعمال مي شود.

اين كتاب شاهزاده خانم آن را دنبال مي كند كه از پادشاهي فرستاده مي شود تا يك پيشگويي تاريك را كشف كند. پس از ترك خانه‌اش، ان در چالش‌هاي كدنويسي با اجنه‌هاي شيطاني، نفرين‌ها، سخنوران و دانشگاهيان خفه‌كننده مواجه مي‌شود. تنها راه پيشروي او اين است كه با برنامه‌هاي رايانه‌اي ساخته‌شده توسط خواننده، با مخالفانش روبرو شود.

تيهدف او اين است كه علاقه اوليه  آموزش برنامه نويسي كودكان يك مبتدي به كدنويسي را جلب كند و پس از دستگيري، آنها را از طريق مفاهيم اساسي كدنويسي راهنمايي كند. بچه‌ها مي‌توانند با بازگرداني با دشمنان مبارزه كنند و از طريق حل مسئله «در دنياي واقعي» بر اصول تفكر برنامه‌اي تسلط پيدا كنند.


برچسب: آموزش برنامه نويسي كودكان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۹:۱۶ توسط:ميهن ميرايي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :