?>
کاشت ناخن      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      +      buy cccam      خرید پیراهن مردانه      صرافی تتر      buy iptv      -      بروکر فارکس      قیمت ویدئو وال      استخر پیش ساخته      +      دکتر دیلی      -      تزریق پلاستیک      خرید کتاب تاپ ناچ      باینری آپشن کلاب      +      هوش مصنوعى فارسى      بلوک سبک      *      تحلیل اتریوم      -      مشاوره روانشناسی      +      فیلم هندی      +      *      -      -      -      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
يادگيري برنامه نويسي  برنامه نويسي پايتون براي نوجوانان برنامه نويسي پايتون براي نوجوانان .

برنامه نويسي پايتون براي نوجوانان

يادگيري برنامه نويسي

اما از نظر آموزش برنامه نويسي كامپيوتري يادگيري برنامه نويسي در مدارس با مشكلاتي مشابه همه كشورها مواجه است: كمبود معلم براي تدريس اين موضوع، علاوه بر عدم آموزش علوم، به عبارت ديگر، معلمان كمي وجود دارد و اين تعداد معدودي هميشه براي آموزش برنامه نويسي به خوبي آموزش ديده نيستند، كه طبقه دوم را براي دانش آموزان ايجاد مي كند تا به مهارت هاي تفكر محاسباتي دست يابند.

در ژاپن، آموزش برنامه نويسي كامپيوتر در مدارس در آوريل 2020 اجرا شد و برنامه درسي آنها را ملزم مي كند كه آن را به شيوه اي بازيگوش آموزش دهند، كه معلمان ژاپني را به دليل عدم تحقيق در اين زمينه و عدم وجود آموزش هاي آموزشي در اين زمينه پيچيده تر مي كند. آموزش برنامه نويسي (Gougeon and Cross، 2021).

در همين حال، در كره جنوبي، اگرچه آموزش تفكر محاسباتي هنوز در مراحل اوليه پياده سازي در سراسر كشور است، شواهد يادگيري برنامه نويسي تحقيقاتي وجود دارد كه از اثربخشي يادگيري مهارت هاي برنامه نويسي و مهارت هاي تفكر محاسباتي مرتبط حمايت مي كند. تفكر محاسباتي در زمينه هاي K-12، آموزش در زمينه هاي (الف) نوآوري رويكردهاي آموزشي خاص براي تفكر محاسباتي، (ب) توسعه ابزارهاي ارزيابي براي اندازه گيري دانش، مهارت ها و نگرش هاي تفكر محاسباتي دانش آموزان، (ج) گسترش است. آموزش كدگذاري در محاسبات فيزيكي و آموزش سازنده، و (د) آموزش معلمان در مهارت هاي تفكر محاسباتي. تحقيقات در مقياس بزرگ نشان داد كه دانش‌آموزان، معلمان و والدين ادراكات مثبتي در مورد نيازها و اثربخشي آموزش نرم‌افزار در مدارس دارند .

يك مورد بسيار قابل توجه هند است، كشوري با ساكنان زياد، با كمبودهاي متعدد در زيرساخت ها، و آموزش، علاوه بر تنوع زباني، در ميان همه اين دشواري ها براي پياده سازي تفكر محاسباتي نه تنها با ايده ترك و بهبود پيشنهاد شده است. شرايط اقتصادي ساكنان آن، اما به عنوان ابزاري مبتني بر مهارت‌هايي كه به آن امكان مي‌دهد در قرن بيست و يكم با اين مزيت كه جمعيت آن از فناوري‌هاي جديد آگاه هستند، توسعه يابد و در نتيجه فرصت‌هاي شغلي بيشتري را در هر نقطه از جهان فراهم كند.

خط مشي ملي علوم كامپيوتر براي آموزش مدارس يادگيري برنامه نويسي در هند از توسعه يك مدل برنامه درسي حمايت مي كند كه شامل افزايش دانش و توسعه مهارت هاي عمومي با تمركز بر سواد ديجيتال مي شود. آموزش علوم رايانه اي كه در بخش هاي شهري در هند معرفي شده است عمدتاً بر سواد ديجيتال و برخي برنامه نويسي رايانه متمركز است. پياده سازي علوم كامپيوتر در برنامه درسي كار آساني نبوده و بايد چندين چالش را پشت سر بگذارد.

 بر اساس گزارش هاي دولتي، هند بيش از 1.6 ميليون مدرسه دارد كه آموزش K-12 را به 300 ميليون دانش آموز ارائه مي دهند. اين مشكل با اين واقعيت تشديد مي شود كه آموزش در اين كشور توسط دو هيئت ملي آموزش اداره مي شود و هر يك از 29 ايالت هند داراي هيئت آموزشي خاص خود هستند! در حالي كه زبان رايج آموزشي در مناطق شهري انگليسي است، 70٪ از جمعيت در مناطق روستايي ساكن هستند كه در آن آموزش به زبان محلي خود انجام مي شود.

براي آماده‌سازي دانش‌آموزان يادگيري برنامه نويسي براي مشاركت خلاقانه در عصر ديجيتال، CSpathshala يك برنامه درسي تفكر محاسباتي غيرمرتبط مبتني بر فعاليت را براي مدارس ابتدايي و متوسطه پيشنهاد مي‌كند. برنامه درسي تفكر محاسباتي برجسته شده است: آموزش محاسبات بدون رايانه، مواد آموزشي ايجاد شده توسط جامعه: 200 درس، بدون هزينه براي مدارس، زير مجموعه مواد آموزشي ترجمه30000 مدرسه در تاميل نادو كه به زبان‌هاي گجراتي، هندي و مراتي (گويش‌هاي هندي) استفاده مي‌شوند، تفكر محاسباتي را به عنوان بخشي از برنامه درسي رياضي مي‌آموزند.

اين شامل 425 مدرسه رفاهي مسكوني، اجراي 90 كارگاه آموزشي و برنامه هاي آموزشي، بدون هزينه براي مدارس، 5400 شركت كننده داوطلب از 2650 موسسه است. با اين طرح، نوري در يادگيري مهارت هاي تفكر محاسباتي ديده مي شود، كه اگرچه بزرگ به نظر مي رسد، اما هند با بيش از 1.4 ميليارد جمعيت بزرگتر است، اما رشد به طور مارپيچي در حال افزايش است.

بدون شك ساير كشورها نيز همين كار را مي كنند، همانطور كه در نشريات روسيه، چين، تايوان، كانادا، ايالات متحده، اسپانيا، برزيل و كلمبيا و غيره ديده مي شود. حتي كشورهاي كوچكتري مانند شيلي در آمريكاي لاتين كه ترسوتر، فقط دروس انتخابي را در سال سوم و چهارم دبيرستان به عنوان اولين گام در اجراي آموزش تفكر محاسباتي در مدرسه اجرا كردند.

 در شيلي، اگرچه هيچ حمايت قاطعي از سوي دولت در اين زمينه وجود ندارد، بنياد Kodea شيلي يك برنامه درسي با مواد آموزشي از كلاس اول تا كلاس چهارم ايجاد كرده است كه به مدارس اجازه مي دهد تا دسترسي آزاد به همه چيز لازم براي گنجاندن تفكر محاسباتي داشته باشند. مدرسه.نظرات در مورد بررسي هاي ديگر در نظر گرفته شده است

در سال 2016، براكمن و همكاران. يادگيري برنامه نويسي مروري بر تفكر محاسباتي با عنوان "تفكر محاسباتي: پانوراماي قاره آمريكا" انجام داد كه در آن به تأثير رايانه ها در زندگي انسان ها مي پردازد كه فناوري آنها به طور تصاعدي پيشرفت مي كند، سرعتي كه متاسفانه مدارس 


برچسب: يادگيري برنامه نويسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۶:۵۳ توسط:ميهن ميرايي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :